marți, 1 martie 2011

Felicitare 1 Martie

        Prima zi a lunii Martie a sosit si, cum era si normal, am realizat o felicitare speciala.
        E o comanda speciala de la Andreea ( sarbatorita de zilele trecute... se pare ca a fost incantata de felicitare ). 
        Am incercat sa creez o felicitare diferita si eu zic ca am reusit:

    
         In interior se afla o cutie mica si colorata. Snurul specific zilei de 1 Martie a fost realizat de mine din ata alba si rosie.

         Florile au fost realizate din hartie colorata:

         Si surpriza... cutia din interiorul felicitarii se deschide :


Mihaela

2 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt! Felicitari!
    Nu stiam ca te ocupi cu astfel de lucruri interesante :D
    Le si vinzi? Adica faci si pentru vanzare?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciao Djidji... bine ai venit pe blogul meu !
    Da, fac felicitari pentru vanzare dar momentan numai la cerere.
    Primele 5 comenzi au fost onorate cu succes :D
    La cerere pot face face un model personalizat, ceva nou nout ( proaspat inventat ) sau un model de pe blog.

    RăspundețiȘtergere