sâmbătă, 19 martie 2011

Felicitare La Multi Ani 4

        Pe calendarul sarbatoritilor am ajuns si la Bianca ( sau Bibi ), o verisoara de-a mea tare simpatica si cocheta. I-am realizat o felicitare de care a fost foarte incantata ( ma bucur :D ). 
        Din nou am gatit ceva dulce prin tehnica quilling, de data aceasta e un tort cu o lumanare foarte draguta in varf. Pentru felicitare am combinat mai multe culori tari: mov, albastru, roz si gri metalizat... chiar e de efect combinatia asta, are un iz modern.  
        Imi pare rau ca in poze culorile nu arata la fel de bine ca in realitate, dar pozele au fost facute undeva pe la 2 a.m.si blitul de la aparatul foto strica culorile.


        Iubesc sclipiciul asta... a fost destul de greu sa il fac "sa stea" corect dar am reusit pana la urma. 
        Felicitarea e inconjurata de multe multe "la multi ani"-uri scrise cu un pix mov. 


Mihaela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu